Δευτέρα 9 Μαρτίου 2009

Φιλοξενούμενος... Μάνος Βαρυπάτης- 8 ποιήματα



ΑΝΑΧΩΡΗΣΗ ΑΠΟ ΤΗ ΖΑΚΥΝΘΟ / ΑΝΤΙΦΑΣΗ

…εγώ
θα ενοχλώ λιγότερο
δε θα δαγκώνω τις μέρες σου
δε θα σε καταπίνω με τα μάτια μου
θα φυλώ τα ρούχα σου
-να έχεις τα μισά-
εσύ μόνο
δώσε μου δύναμη
για λίγες ακόμα
ασυλλόγιστες πράξεις…


_


ΠΟΙΗΜΑ

…μου δίδαξε
μέσα στην απειρία της
το άπειρο
την αγάπη
τη στιγμή
την αμφισημία των λέξεων
ξαφνικά ο πόλεμος
η σφαγή
πριν εμπεδωθούν
οι διδαχές έκλεισαν
τώρα
ημιμαθής
θ΄ αγωνιστώ


_


ΠΟΙΗΜΑ

...και η ομορφιά που άγγιξες
έχει την αβίαστη μαγεία των στίχων
που έγιναν τραγούδια


_


ΠΟΙΗΜΑ

Η ώρα περνούσε
μετανιώνοντας
και κάνοντας χαρακιές
στη μνήμη

_


ΠΟΙΗΜΑ

Θα σου πω τι έχω
μερικές πτήσεις, άνομες
μερικά αδύναμα λόγια
κάμποσους στίχους, μεστούς
κάτι γεμάτες κραυγές
και λίγες αδειανές
καρέκλες φίλων…


_


ΠΟΙΗΜΑ

…καθαροί τώρα
από τύψεις, ουρανούς και χώματα
προσπαθούμε να βρούμε το έλεος
ή έστω
μια ολοκαίνουργια βρωμιά…


_


ΠΟΙΗΜΑ

…και για πόσο ακόμα θα κρατιέμαι
από την υπόσχεση μιάς επόμενης μέρας
από το φως της
από τα δακρυσμένα μάτια σου…
Απόψε λέω να τρελαθώ

_


ΠΟΙΗΜΑ

…τώρα
-κάπου στο τέρμα-
δε μιλούν
μόν΄ αφουγκράζονται
έτοιμοι
για ότι χρειαστεί
ν΄ αγωνιστούν
να ηττηθούν
να κλάψουν…



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου